pátek 28. února 2014

Jsem zpět!

Příjemný večer všem,

téměř po roce se vracím na místo činu s kupou restů a samozřejmě recenzí na přírodní kosmetiku. Přestože vám toho dlužím opravdu hodně, nebudu jednotlivé články a recenze přidávat od těch nejstarších po nejnovější, ale rozhodla jsem se, že je prostřídám a to z jednoho prostého důvodu - aby vám už nic nového a aktuálního neuteklo.
Recenzí vás čeká opravdu víc než dost a tím, jak budu zkoušet nové a nové produkty, budou samozřejmě další přibývat. Také mám přichystáno několik tématických článků, kde se budu věnovat hned několika výrobkům najednou a tomu, jak je co nejlépe zkombinovat. Také jsem se rozhodla, že trochu upravím celkové pojetí blogu a přesto, že přírodní kosmetika bude stále na prvním místě, sem tam přidám i něco málo ze života neustále nemocné, zamilované studentky, milující zvířata a nenávidící ty, co jim ubližují. Tolik asi k mému návratu, jsem ráda, že jsem zpátky a doufám, že se nás tu brzy sejde co nejvíc a spokojených čtenářů bude přibývat:) Spolu s mojí psí láskou - fenečkou Betynkou, vám přejeme fajn večer a brzy se těšte na nový článek!

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za komentář:)