sobota 29. června 2013

Nakupování v Manufaktuře :)


Příjemný večer všem,

tak jsem zase neodolala a utrácela:) Tentokrát jsem si to namířila do Manufaktury, hlavně proto, že mi došlo mé oblíbené máslo, o kterém jsem psala zde. Ale to bych nebyla já, kdybych zůstala jen u jedné položky z tohoto příjemného, voňavého krámku:) Mimochodem, taky se vám stává, že pokaždé, když vstoupíte do Manufaktury, máte hned lepší náladu? A to nejen díky té atmosféře samotného obchůdku, ale především mě vždycky moc potěší usměvavé slečny prodavačky svým příjemným vystupováním a ochotou vždy poradit a pomoci:) No nic, tak jsem se rozplynula a budu pokračovat.. S máslíčkem v ruce jsem zamířila ke stojánku s Luxusní řadou. Už delší dobu jsem si dělala zálusk na krém na ruce s vůní růží, ale vždycky jsem se snažila ovládnout, protože cena není úplně nejnižší a zatím jsem ho úplně nutně nepotřebovala. To se ovšem změnilo, jakmile jsem k němu přičichla! Rozhodně jsem ho musela mít:)

A teď něco o něm - jedná se o regenerační krém s růžovým olejem a perlami a ta vůůně je naprosto úchvatná a neodolatelná! Dokonce i při psaní tohoto článku jsem si prostě musela ruce namazat:) Zatím ho mám jen pár dní, ale už teď ho miluju. Používám ho hlavně přes den, pokud nemáte extrémně suché ruce, stačí kapka a ruce jsou jako v bavlnce:) Na noc jsem ho zatím použila jednou, hlavně kvůli té vůni, ale skvěle posloužil i jako regenerace. Osobně na noc nejradši používám již zmíněné máslíčko, ale teď se nějak nemůžu rozhodnout, čím se nakonec namažu - extra výživným máslem, nebo úchvatně voňavým a ne tolik hutným krémem? Ještě o tom popřemýšlím:)
Znáte tento krém, máte ho? A co na něj říkáte? Za mě dostal jedničku s hvězdičkou:)



0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za komentář:)