středa 5. března 2014

Báze pod oční stíny Lily Lolo & korektor Alverde



Příjemný večer,

možná si říkáte, proč cpu dva zdánlivě nesouvisející produkty do jednoho článku. Záhy se to dozvíte:)
Báze pod oční stíny od Lily Lolo se skládá ze dvou odstínů - tělového a žlutého. Ten první slouží jako podklad pod oční stíny a musím říct, že svou funkci plní na 100%. Nešetřila jsem ho a použila ho hned napoprvé spolu se sypkými stíny Dazzle Dust od Barry M. Stíny mi přišly jako vzorečky k nákupům z mojesminky.cz a ze začátku jsem z nich měla docela obavy, protože se nejedná o klasické lisované oční stíny, na které jsem byla zvyklá, ale jsou to vlastně pudříky, takže se s nimi pracuje trochu složitěji. Protože jsem ale s překvapením zjistila, že jsem schopná je použít bez způsobení nějaké větší pohromy (zkoušela jsem je v posteli a zamatlané povlečení se přece nepočítá), rozhodla jsem se, že si je objednám, protože některé odstíny jsou opravdu skvostné. Chystám pro vás takový článek nečlánek s názvem My wishlist, kde se chystám vylít si srdce a sdělit vám, co opravdu, ale opravdu nutně potřebuji a jak se znám, nebude to trvat dlouho a nakonec si to i pořídím. V mém wishlistu již zahřívám místečko právě několika odstínům Dazzle Dust.
Ale abych se vrátila k bázi. Než jsem ji objevila, oční stíny jsem příliš nepoužívala, maximálně jednou za čas ty již zmíněné lisované, a nebo krémové. Teď můžu vesele používat klidně i ty pudrové a vydrží celý den. Žádné padání stínů do očí či pod oči se nekoná, báze je drží jako přibité.
Jak už jsem ale zmínila, báze má dva odstíny, ten druhý - žlutý, má sloužit k zakrytí tmavých kruhů pod očima a bohužel mě vůbec nenadchl. Barva je alespoň pro mou světlou pleť příliš nepřirozená, a proto přichází na řadu - tradáá - korektor od Alverde. Původně má snad sloužit jako make-up na celý obličej, já ho ale používám místo korektoru a jsem naprosto spokojená, opravdu spolehlivě zakryje nedostatky, mezi nimi i tmavé  kruhy pod očima a odstín 001 Sand mé světlé pleti naprosto vyhovuje. Celý název zní Alverde Camouflage a seženete ho v DM drogerii za cenu kolem 100 Kč. Já prostě vím, proč Alverde miluju:) Ještě jsem zapomněla zmínit, že bázi Lily Lolo jsem sehnala na www.ecco-verde.com, ale seženete jí i u nás, např. v obchůdku Greenwave.

4 komentářů:

  1. Myslím že má tvůj korektor opravdu sloužit jako makeup, ale co si pamatuji z odzkoušení v drogerii tak kryje moc hezky a spokojeně se vyrovná korektorům :)

    Blog by Lori Horton

    OdpovědětVymazat
  2. Tá Alverde značka zaujala už aj mňa, asi si niečo už naozaj kúpim. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  3. Tá Alverde značka zaujala už aj mňa, asi si niečo už naozaj kúpim. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  4. Korektor vypadá zajímavě, ikdyž popravdě nevím jestli by se mi chtěla opouštět má stálice od catrice :/ :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:)