úterý 9. dubna 2013

Konečně přírodní BB cream!

Většina z vás jistě ví, o čem je řeč, když se řekne BB krém. Přiznám se, že já jsem to do nedávné doby nevěděla :) Pak jsem omrkla pár "čupr" značek, jako je úchvatný chemický Loreál, Dermacol, Garnier a další a zjistila jsem, o co tady běží. Většina z těchto značek vám naslibuje asi tak stopadesát úžasných účinků v jednom jediném krému.
Ač jsem si byla stoprocentně jistá, že si nic takového nikdy nekoupím, protože to NENÍ přírodní, pořád jsem přemýšlela, jestlipak nějaká z mých oblíbených firmiček produkujících certifikovanou přírodní kosmetiku, také přijde s tímto nápadem. A hle! Máme tady první (snad jsem něco nezaspala) BB krém od firmy Lavera! Na tomto odkazu BB krém Lavera 6v1 se o něm můžete dočíst víc. Těším se na vaše názory, případně recenze, pokud jste již krém vyzkoušely:)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za komentář:)